Innebandy
Pojkar -14

Julavslutning och inställd cup
2021-12-22 19:19

I söndags hade vi julavslutning med ett laddat och glatt gäng killar. Vi spelade tre matcher, bland annat mot ett lag med ledare, och fikade lite tillsammans.

Det har varit en fin höstsäsong och de flesta killarna har fått möjlighet att spela sina första knatteligamatcher. Vi kommer såklart fortsätta med det under våren så alla får en chans att spela.
Däremot kommer tyvärr 13-cupen som vi skulle arrangera i januari att ställas in pga nya restriktioner. Supertråkigt såklart, men vi får ta nya tag under säsongen med matchspel istället.

Vi önskar er alla en god jul och gott nytt år så ses vi på vårsäsongens första träning den 16:e januari!

Hälsningar ledarna