- en förening för alla

Värmdövallen

Värmdövallen är Värmdö IF:s hemmaanläggning och här sker den mesta tränings- och matchverksamheten. Värmdövallen har två sporthallar, varav en med en publikkapacitet på 500 personer, en gymnastikhall, två konstgräsplaner, varav en med publikkapacitet på 1 000 personer, och en grusplan. En högklassig friidrottsanläggning med sex hundrametersbanor, fyra fyrahundrametersbanor, höjdhopp, stavhopp, längdhopp, kula, etc.

Anläggningens drift hanteras av Värmdö Kommun och deras jourtelefonnummer är: 070 - 007 52 08.

Från och med 1/5 2023 har Driften följande öppettider (alltså vaktmästare i tjänst i Värmdö Kommun)

Måndag-torsdag:  07.00 - 16:00
Fredag: 07:00 - 13:30
Lördag:

07:00 - 20:00

Söndag:

07:00 - 23:00

Om något skulle vara trasigt på anläggningen - skicka ett mail till kansliet@varmdoif.se så görs en felanmälan till Kommunen.

Lag/grupper inom Värmdö IF som vill boka tider för utnyttjande av anläggningens olika delar kontaktar Värmdö IF´s kansli på telefon 08-570 220 10.

Privatpersoner och övriga föreningar som vill boka tider på anläggningen gör detta på Värmdö kommuns bokningssajt Rbok

Värmdö Sporthall